Smart-Entry.jpg  SMART ENTRY
Segít a kábeleket, bowdeneket megszorítani,
hogy megelőzzük a rázkódásból adódó zajokat. Mindegyik betét felcserélhető oly módon, hogy Di2 kábelezést, hidraulikus fékvezetéket, fék- vagy váltóbowdenházat fogadjon.
 
Disc-Cooler.jpg  DISC COOLER
Egy forgácsolt aluminium alkatrész segítségével „rásegítünk” a tárcsafék hűtésére, egy plusz CNC techológiával készült hűtőborda hozzáadásával nagyobb felületen tudunk hőt leadni, amely hatékonyan segíti a fékerő megtartását.
 
Down-Tube-Exit.jpg  DOWN TUBE EXIT
Könnyű hozzáférhetőséget és szervizelési lehetőséget biztosít a vázcsövön belül elvezetett kábeleknek.
 
Float-Link-Rear-Suspension.jpg  FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Ez a rugózási mechanizmus igen érzékeny karakterisztikával bír. A különböző modellekben más és más hangolással tökéletes élményhez juttatja a kerékpárost.
 
S-Flex.jpg  S-FLEX
Ez egy levédett design. A karbonvázak ideális rezgéselnyelő tulajdonságát a 30.9 illetve a 27.2 mm-es nyeregszárakkal fokozzák.
 
Chainstay-Post-Mount-Disc.jpg  CHAINSTAY POST MOUNT DISC
A hátsó féknyereg a bal oldali láncvillán kerül elhelyezésre. Ez a hely nem csak mechanikailag védi a féktestet, hanem nagyobb stabilitást, fékerőt is eredményez. A láncvillán belül elvezettett fékcső bekötéséhez ideálisabb.
 
Flex-Stay.jpg  FLEX STAY
Az ülőcső és a láncvilla kialakítását nevezzük így, amely – mint egy laprugó – segít elnyelni a rázkódást. Az ilyen technológia felhasználásával épített vázak jóval komfortosabbak.
 
Post-Mount-Disc.jpg  POST MOUNT DISC
Egyszerű – közvetlen – tárcsafék-nyereg felrögzítés. Könnyebb szervizelhetőség, egyszerűbb beállítás.
 
Nano-Matrix-Carbon.jpg  NANO MATRIX CARBON
Olyan karbonváz építési technológia amely több mint 40%-kal növeli a külső behatásokkal szembeni ellenállást. A karbonszálak nano részecskékkel kevert gyantával kerülnek ragasztásra.
 
12-148_Boost-Standard-Throurgh-Axle.jpg
15-110_Boost-Standard-Throurgh-Axle.jpg 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE
Az új „Boost” szabvány amely elöl 110 mm hátul 148 mm-re növekedett szélességű tengelyeket használ. (29"-os bringáknál jellemző)
 
Carbon-Fork.jpg  CARBON FORK
Kiemelkedő vibrációelnyelés és precíz kormányozhatóság. Ez jellemzi a karbonvillákkal szerelt országúti kerékpárjainkat.
 
12-100_Through-Axle.jpg
12-142_Through-Axle.jpg
15-100_Through-Axle.jpg 
THROUGH AXLE
A kerék és a villa oldalirányú merevségét növelni hivatott 100 mm széles és 12 vagy 15 mm átmérőjű tengely. Hátul 12–142 méretű tengelyt alkalmaznak a megfelelő parméterek eléréséhez. Könnyű ki- és beszerelés.
 
Internal-Cable-Routing.jpg  INTERNAL CABLE ROUTING
A kábelek és a bowdenek a vázon belül kerülnek elvezetésre, ami védi azokat a koszolódástól, és letisztult formát kölcsönöz a kerékpárnak.
Race-Link.jpg  RACE LINK
Az XC felhasználásra szánt egy lánctányéros gépekhez optimalizált egytengelyű hátsó rugózás. Nagyon könnyű karbon alkatrészekből hatékony hátsó traktus építhető, amely kiküszöböli a pedálozásból adódó felesleges és akadályozó mozgást.
 
AWS_Anti-Wrinkle-System.jpg  AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
A karbonváz részeinek gyártásakor olyan technológiát alkalmaznak, amely nem engedi, hogy a belső felületen gyűrődések keletkezzenek. Az eredmény nem csak a szép felület, hanem könnyebb, merevebb, erősebb vázat kapunk a kezeink közé.
 
Flip-Flop-Head.jpg  FLIP FLOP HEAD
Az aero gépek kívételesen alacsony légellenállása mit sem ér a kerékpáros megfelelő üléspozíciója nélkül. A Flip Flop Head ezt az optimális beállítást teszi lehetővé.
 
Lockout.jpg 
Remote-Lockout.jpg
LOCKOUT / REMOTE LOCKOUT
Az első teleszkóp és/vagy a hátsó rugóstag lezárható a villán/rugóstagon vagy a kormányon elhelyezett kar segítségével.
 
Internal-Clamp.jpg  INTERNAL CLAMP
Mint a Forma 1-ben. Értékes másodperceket érő, aerodinamiakailag előnyösebb nyeregbilincs kialakítás. Nem okoz turbulenciákat a felső cső környékén.
 
X-Taper-Headtube.jpg  X-TAPER HEADTUBE
A precízebb kormányozhatóság érdekében az alsó csapaágy mérete 1 1/2". A felső csapágyak pedig 1 1/8" illetve 1 1/4" méretűek.
 
NACA-Fastback-Profile.jpg  NACA FASTBACK PROFILE
Aerodinamikailag előnyös formájú (csepp forma) vázcső kialakítás, amely kevesebb anyag felhasználásával súlycsökkentést is eredményez.
 
Smooth-Welding.jpg  SMOOTH WELDING
Mintha egy karbonvázat látnánk: aluváz hegesztési varratok nélkül. Minden csatlakozási (hegesztési) felület elsimító megmunkálást kap.
 
K-Mount_Drop-Out.jpg  K-MOUNT DROP-OUT
Kétcsavaros oldaltámasz előkészítés.
 
Di2-Ready.jpg  Di2 READY
A kerékpár (váz) elő van készítve az elektromos váltórendszer fogadására és annak szakszerű beszerelésére.
 
F-Mount.jpg  F-MOUNT
Rögzítő pontok könnyítik meg a sárvédő felszerelését. Néhány modellhez típusspecifikus alkatrész tartozik.
 
Superlite16-Aluminium.jpg  SUPERLITE 16 ALUMINIUM
A 6016-os alumíniumból készült vázak magas szinten elégítik ki az off-road igénybevétel által támasztott követelményeket.
 
C-Mount.jpg  C-MOUNT
Rögzítő pontok könnyítik meg a csomagtartó felszerelését. Néhány modellhez típusspecifikus alkatrész tartozik.
 
Racelite61_Aluminium.jpg  RACELITE 61 ALUMINIUM
Kétféle falvastagsággal gyártott hőkezelt 6061-es alumíniumból készítjük a belépő kategóriás kerékpárvázainkat. Könnyű, tartós és merev.
 
TFS_Techno-Forming-System.jpg  TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
A TFS technológia sajtolással való csőmegmunkálást jelent.
 
HFS_Hydro-Folding-System.jpg  HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
A csövek kialakítása nyomás alatt lévő forró olaj–víz keverékkel történik. Ez lehetővé teszi bonyolultabb formák kialakítását a megfelelő paraméterek megtartásával.
 
Removable-F-Mount.jpg REMOVABLE F-MOUNT
Leszerelhető láncvilla-híd. Levéve nagyobb rugalmassághoz, több sárférőhelyhez, és letisztultabb megjelenéshez, felszerelve nagyobb merevséghez jutunk, és a sárvédőt is erre rögzíthetjük.
Non-Slip-Tightening.jpg NON-SLIP TIGHTENING
Egyes csavarokat TORX30 szerszámmal lehet meghúzni, anélkül, hogy hogy az ellenkező oldal elcsúszna vagy elfordulna. Így a fontos hardverelemek gyorsabban és egyszerűbben rögzíthetőek.