Szereted a városi nyüzsgést, mindig megtalálod a leggyorsabb lehetőségeket, és imádod a kerékpárod által adott flow élményt, amit akár a városi forgalomban haladás közben élsz át, akár a nyílt és csöndes utakon? Néha mégis azt kívánod, hogy bárcsak lenne egy kis extra segítséged, amely a munkából haza vezető utadat kevésbé tenné megerőltetővé, vagy hogy az utolsó két emelkedőt egy fokkal könnyebben mászhasd meg? Pontosan ezekre az igényekre fejlesztettük ki az új, eSPEEDER-ünket, amely így magába foglalja az igen alacsony összsúlyt és a megfelelő mennyiségű motoros rásegítést, amikor éppen arra van szükségünk.
Az eSPEEDER célja
A hagyományos SPEEDER-ünk kifejezetten a városi közlekedésről és a fitneszről szól, amelyen így a hatékonyságot a kis gördülő ellenállású kerekekkel, az egyenes kormánnyal és az erőteljes tárcsafékekkel értük el. Az eSPEEDER-ünk is ezeket az „elveket” követi, annyi különbséggel, hogy a MAHLE hátsó agyas motor megadja számunkra azt a kis extra sebességet, amire akkor van szükségünk, mikor a lábaink kezdenek már kissé elfáradni. A kifinomult megjelenés keverve a sokkal függőlegesebb üléspozícióval és a finoman gördülő kerekekkel, az eSPEEDER-ünk a tökéletes ötvözet bárki számára a hatékony városi közlekedéshez, egy sportos külsővel.
FŐ ÖSSZETEVŐK
Kábel integráció
Az összes kábel a váz belsejében fut, hogy egy elegáns megjelenést kapjunk, valamint hogy megóvjuk a kábeleket a nedvességtől és a portól.
Akkumulátor integráció
A belső akkumulátort észrevétlenül helyeztük el az alsócsőben, ezzel is egy letisztult megjelenést kapunk. A 250 Wh kapacitás elegendő energiát biztosít számunkra a városban való közlekedéshez, csakúgy, mint az edzéseinkhez. Választható opció a 208 Wh kapacitású extra, kulacstartóba helyezhető Range Extender.
1.5" fejcső
A nagyobb rendszersúly és a megnövekedett kanyarodási sebesség pontos kormányzást igényel: a 1.5”-os fejcsö a vékonyított első villával párosítva pontosan ezt nyújtja számunkra.
iWOC vezérlőegység
Hogy a kormányunk megejelenését a lehető legtisztábban tartsuk, az IWOC be- és kikapcsoló gombot a felsőcső tetején helyeztük el, így minden körülmények között könnyű az elérhetősége. A MAHLE IWOC gombbal a megannyi rásegítési szintek közül menet közben is tudunk változtatni a gomb megnyomásával – a különböző színek jelölik az erősségeket.
LEZYNE első lámpa
Az eSPEEDER az új Lezyne Power Pro első lámpával kerül forgalomba, amely megfelelő láthatóságot biztosít minden környezetben. Az első lámpa biztonságosan van rögzítve a kormányszár homloklapjához, ami így a lámpát teljesen fixen tartja anélkül, hogy összekuszálná a tiszta megjelenést. Az áramforrást a fő akkumulátor nyújtja számára.
Csomagtartó, integrált LEZYNE hátsó lámpával
Megannyi felfogatási pont áll rendelkezésre a hátsó csomagtartó, sárvédők és egyéb kiegészítők felfogatásához, ezzel változtatva/alakítva a letisztult, fitnesz orientált gépet egy sokkal inkább „szállító” jellegű kerékpárrá. Az eSPEEDER 400 EQ modellünk gyárilag teljesen felszerelve érkezik, amely magába foglalja a hátsó csomagtartót integrált Lezyne lámpákkal. A hátsó lámpa jobb láthatóságot biztosít, és a fő akkumulátortól kap áramot.
Gumiférőhely a vázban
A tekerésed során választott útfelület függvényében az eSPEEDER képes 700c méretű kerekeket és 40mm-es külsőket fogadni, még akkor is, ha sárvédők vannak felszerelve. Ha a 650B kerekeket preferálnád, akkor pedig a 47mm széles terep gumik sem okoznak problémát.
Gyári oldaltámasz
Az eSPEEDER gyárilag oldaltámaszokkal érkezik, amelyek a láncvilla alatt kaptak helyet, így járulva hozzá a napi szintű használat elősegítéséhez.
Töltő pont
Az akkumulátor könnyű tölthetősége érdekében a töltő nyílást az alsó- és nyeregcső találkozásánál helyeztük el, a középcsapágy felett, amely így teljesen védett, és jól hozzáférhető.
MAHLE EBIKEMOTION X35+
Az újonnan bevezetett eSPEEDER-ünkhöz a megbízható MAHLE ebikemotion X35+ motor és akkumulátor rendszert használtuk a kompakt mérete, alacsony súlya és a rendkívül naturális menetteljesítménye miatt - ami egészen 25km/h-ig nyújt rásegítést számunkra.
A hátsó agyban elhelyezett MAHLE X35+ motor 40 Nm-es forgatónyomatékát egy 250 Wh kapacitású belső akkumulátor biztosítja, amely az egész nap folyamán támogatni tud minket. A 208 Wh extra akkumulátor pedig további üzemidőt nyújthat számunkra.
Mindemellett a légellenállása is igencsak elenyésző, és az integrált akkumulátornak köszönhetően a kerékpár megtartja a „nem ebike” jellegű körvonalait. Az intelligens szoftver révén pedig beállíthatjuk a rásegítési szinteket a felhasználó speciális igényeihez, így teret adhatunk az eSPEEDER-ünknek, hogy például országúti kerékpárként értelmezze a rendszer – így csakis a „játszóterünk” körülményein múlik minden.
Merida eSPEEDER 200
Terméklap
Terméklap
Merida eSPEEDER 400 EQ
Terméklap
Terméklap